SAZKAmobil je největší virtuální operátor v České republice a ač je v provozu teprve od roku 2014, má přes dvě stě tisíc klientů a každý den čísla naskakují. V Cleverlance pro SAZKAmobil dodáváme kompletní systémy pro obsluhu a vyúčtování zákazníků. A to včetně mobilní aplikace pro zákazníky (Mobile Selfcare)
Samoobsluha
Aplikace SAZKAmobil poskytuje svým uživatelům jasný a přehledný souhrn všech potřebných informací o jejich účtu. Zákazník tak má jasno nejen co se týče stavu svého kreditu, ale také v nabídce nových služeb či výhodných balíčků. Díky systému widgetů si pak může každý sám navolit, které informace jsou pro něj prioritní. Samozřejmostí jsou možnosti dobití kreditu či placení tarifu přímo skrze aplikaci, popř. funkce jako dětský zámek.
Personalizace a snaha vyhovět přáním uživatelů je důležitou součástí vývoje i samotného designu aplikace.
Zpětná vazba
Pokud se rozhodne zákazník aplikaci ohodnotit a zanechat komentář k její funkčnosti, je tato zpráva okamžitě předána týmu expertů. Ti se pak s uživatelem nejenom přímo spojí, ale především začnou aktivně řešit, jak napravit jakékoliv závady či designové nedostatky, o nichž se zákazník zmiňuje. Hladké a efektivní zajištění zpětné vazby od uživatelů se odráží i v dalších funkcích aplikace, jako například měření signálu a rychlosti. Údaje se posílají přímo do SAZKAmobilu, místo otravného pořizování screenshotů. Odstraňování bariér mezi uživateli a vývojovým týmem patří k hlavním důvodům, proč je hodnocení aplikace nejvyšší mezi zákazníky mobilních operátorů.
Děkujeme!