Chtěli jsme vám toho říct tolik, že nestačily sociální sítě ani blog, ale připravili jsme pro vás s láskou zpracovaný #IT magazín. Malou upoutávku ukážeme zde a odkaz na celý magazín najdete na konci článku.
Jakmile se společnost zabývá spoustou projektů a má velké množství aktivit, není pro každého snadné držet track. I z toho důvodu vznikl magazín IT, aby všichni, které to bude zajímat, měli přehled. Novinky i cesta firmy, inspirativní rozhovory, lifestyle sekce, která trochu vyšvihne váš vzhled a způsob života.
O čem dál se v magazínu dočtete?
Bussiness, protože je dobré vědět, co se děje. Jak vznikla a jak se proměnila společnost Cleverance?
Co ji čeká v budoucnosti a co znamenají inovace?
Cleverance pracuje na spoustě různých projektů, mimo jiné třeba taky pomohla vzniknout bance. Normálka.
Dá se ostatně říct, že banky jsou pro Cleverlance srdcovka.
Inspirace, protože všichni se někam posouváme
Jestliže vás zajímá, jak vypadá cesta úspěšného člověka na vrchol, přečtěte si rozhovor s šéfem Petrem Štrosem.
„Inspirovat“ se můžete i k nákupu nejlepší klučičí hračky – Mustangu. Protože pocit ze větru ve vlasech za volantem takové lahůdky nic nenahradí…
Lifestyle, protože člověk vždycky má co zlepšovat
Pokud se chcete správně obléknout na pracovní schůzku, vybrat si dokonalý oblek, vybavit si domov tech vychytávkami, vybrali jsme to nejlepší a nejdůležitější, co potřebujete vědět.
Perfektní volba vhodného dress code je zásadní, pokud chcete vypadat profesionálně, sofistikovaně a jako že víte, co s životem děláte.
…do kanceláře ale nemusíte chodit jen v obleku. Naučíte se správně zacházet s elegantním office oblékáním, které je mnohem pohodlnější než oblek, přesto vypadá stejně dobře.
Vybavit si dům je jako stahovat ty správné aplikace do telefonu. Vybavte se tím, co vám usnadní život a váš domov posune do budoucnosti.
Sport, vlastní challenge, cesta k cíli i odreagování. To všechno je pro nás běh. Je to skvělá individuální záležitost, nebo můžete běhat s partou skvělých lidí.
My v Cleverlance běháme rádi!
Chcete si přečíst ještě víc? Čtěte: https://issuu.com/itmagazin/docs/001
Kateřina Borovanská, agentura Freya