SAZKAmobil
03.05.2017
SAZKAmobil
​​​SAZKAmobil je největší virtuální operátor v České republice a ač je v provozu teprve od roku 2014, má přes dvě stě tisíc klientů a každý den čísla naskakují. V Cleverlance pro SAZKAmobil dodáváme kompletní systémy pro obsluhu a vyúčtování zákazníků. A to včetně mobilní aplikace pro zákazníky (Mobile Selfcare)

Samoo​bsluha

Aplikace SAZKAmobil poskytuje svým uživatelům jasný a přehledný souhrn všech potřebných informací o jejich účtu. Zákazník tak má jasno nejen co se týče stavu svého kreditu, ale také v nabídce nových služeb či výhodných balíčků. Díky systému widgetů si pak může každý sám navolit, které informace jsou pro něj prioritní. Samozřejmostí jsou možnosti dobi​tí kreditu či placení tarifu přímo skrze aplikaci, popř. funkce jako dětský zámek. Personalizace a snaha vyhovět přáním uživatelů je důležitou součástí vývoje i samotného designu aplikace.

Zpětn​​á vazba

Pokud se rozhodne zákazník aplikaci ohodnotit a zanechat komentář k její funkčnosti, je tato zpráva okamžitě předána týmu expertů. Ti se pak s uživatelem nejenom přímo spojí, ale především začnou aktivně řešit, jak napravit jakékoliv závady či designové nedostatky, o nichž se zákazník zmiňuje. Hladké a efektivní zajištění zpětné vazby od uživatelů se odráží i v dalších funkcích aplikace, jako například měření signálu a rychlosti. Údaje se posílají přímo do SAZKAmobilu, místo otravného pořizování screenshotů. Odstraňování bariér mezi uživateli a vývojovým týmem patří k hlavním důvodům, proč je hodnocení aplikace nejvyšší mezi zákazníky mobilních operátorů.
Pokud vás aplikace zaujala, uděláte nám radost, dáte-li jí svůj hlas v soutěži http://www.aplikaceroku.cz/hlasovani/.

​Děkujeme!​​